PERFUME HILANG!

Rabu, 8 April 2015

Teks : Nadia Bakar
Foto : Nadia Bakar
Entri #10

Hai!
Anda berwangi-wangian dengan wangian apa hari ini?
Hari ni saya pakai Victoria Secret Bombshell 6ml yang kita isi semula (refill).
Mudah bawa ke mana-mana sebab saiznya kecil.



Pernah tak alami situasi macam ni?
Pagi tadi dah sembur wangian kegemaran anda, tapi lepas beberapa jam atau dah masuk tengahari, anda dah tak dapat hidu bau wangian tu?

Rasa macam, "Eh kenapa aku dah tak wangi ni?"
"Eh takkan dah hilang perfume aku ni? Kenapa? Kenapa? Kenapa?"

Hihihi. Jangan panik. Jangan panik. Aroma wangian anda sebenarnya ada dan tak lari kemana-mana pun.

Bagi anda yang memakai wangian, ini bukanlah situasi yang asing dan pelik kerana wangian tersebut sebenarnya boleh dikatakan sudah sebati dengan anda. Jadi, sesetengah deria bau anda sudah penat untuk menghidu wangian di tubuh anda sendiri akibat ransangan yang berterusan. Sebab tu kalau sembur awal pagi, dalam beberapa jam selepas tu kita rasa macam dah hilang bau wangian kita. Tapi, hakikatnya orang sekeliling kita masih dapat hidu wangian tersebut!

Lagi pula, anda tak boleh lari daripada wangian di tubuh badan sendiri kan?


P/S : Bombshell by Victoria Secret ni masih ada 38 botol dalam stok kami. Kalau anda nak cuba, boleh terus ke website rasmi kami ya! Boleh tambah duit poket juga kan? :)





 

Nadia Bakar© - Perfume Original Branded Copyright © 2013